Aangekomen in zonnig Cambridge! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Moosdijk - WaarBenJij.nu Aangekomen in zonnig Cambridge! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Moosdijk - WaarBenJij.nu

Aangekomen in zonnig Cambridge!

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

02 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ja hoor, het is gelukt; ik ben veilig aangekomen in Cambridge. De zon schijnt, dat schijnt hier vrij zeldzaam te zijn dus moet ik er maar van genieten.

Ik zit nu in een tijdelijke woning, in een huis in het Noorden van Cambridge. Het is er vooral koud want de bewoners zijn niet thuis en ik krijg de verwarming niet aan.
Vanmiddag zijn we ook al even gaan kijken bij het huis waar ik volgende week heen ga, wat er erg welkom uitzag. Een kleine kamer maar een echt vrouwenhuis met foto's aan de muren en een uitpuilend schoenenrek. Komt wel goed dus.

Maandag begin ik op het lab, nu nog even een vrij weekendje zodat ik tijd heb om wat rond te kijken en de beste fietsroute kan uitstippelen. Cambridge is een fietsstad, ze hebben zowaar een soort fietspaden dus dat wordt nog leuk!

Wordt vervolgd :)

Groeten,
Anoeska

• 02 November 2012 - 17:28

Maartje:

Nu kunnen we ook je wbj volspammen!! Have fun in het zonnetje, hier regent het :/

• 02 November 2012 - 17:40

Robert En Simone:

Hey Anoeska,

goed om te lezen dat je zonnig bent ontvangen in Cambridge! ;) Mooi dat je nieuwe woning bevalt zo op eerste zicht, geniet ervan dit weekend om alles te ontdekken daar (maak alvast een boekenwinkel en pubtour ;)) en veel succes maandag als je gaat beginnen op het lab.
    Hopelijk hou je het zonnetje nog even, hier is het momenteel echt hondenweer!

Groeten uit Kruisland,
    Xx
    Simone, Robert, Loki, Cicero, Nero, Hemingway, George Clooney, Freia en Sif

• 02 November 2012 - 19:05

Charlie:

Heej Anoes,

Blij dat jij daar zon hebt maar hier hebben we regen en die komt wel vanaf engeland aanwaaien.
    Groet,
    Charlie

• 02 November 2012 - 19:46

Kitty:

Hoi Anoeska, het is heel erg leuk dat je zo snel kan, ja... wat is dit nu?? loggen,bloggen of is dit ook mailen, ik ga het toch een keer leren (denk). ;-)) dit is echt leuk !!!!! fijn dat je een beetje welkom voelen in jouw toekomstige huisje, succes met de fiets route en de rest morgen en nog veel plezier maandag op de lab !
    groetjes Corne en Kitty

• 02 November 2012 - 20:06

Sma:

Hoi Anoeska

Goed dat de zon schijnt, krijg je toch wat warmte zonder de verwarming, maar dat zal allemaal wel goed komen.
    Maar wist niet dat het een fiets land is ???
    Misschien iets voor onze volgende fiets vakantie ???
    Maar het gaat je goed, en succzeven verder.

Groetjes en xxxx sma

• 02 November 2012 - 23:44

Kenny:

Ik ben ook weer veilig terug aangekomen in ons kikkerlandje.
    Nu eerst maar een dag uitrusten van al dat gereis ;)

• 03 November 2012 - 08:52

Anoeska Van De Moosdijk:

Zo, wat een reacties al allemaal :)
    Er moet natuurlijk een eervolle vermelding bij dit verslag voor Kenny, die me weg heeft gebracht :)

• 04 November 2012 - 20:06

Linda: