Uit in Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Moosdijk - WaarBenJij.nu Uit in Cambridge - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Moosdijk - WaarBenJij.nu

Uit in Cambridge

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

13 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

De meesten met Feestboek hadden het al gezien; ik ben uit geweest met een huisgenote en haar vrienden. Ik vond het grappig dat het zo veel reacties opleverde. Anoeska op party-pics, dát is nieuws haha!

In het echt weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Die jurkjes zijn echt te kort (die trek ik dus mooi niet aan), wodka is helemaal niet lekker en zoveel drinken is toch zonde van de volgende dag. Tenslotte zou je bijna een epileptische aanval krijgen van het aantal flitsen van fototoestellen de hele avond, waardoor je altijd wel genant op minstens 10 foto's staat (helaas voor jullie heb ik die dus al verwijderd). Daarnaast verbaasde het me hoeveel de vrouwen de hele tijd aan elkaar zaten, blijkbaar is persoonlijke ruimte nationaliteit-gebonden.

Gelukkig heb ik een Franse huisgenote die hetzelfde heeft, volgende keer neem ik haar dus mee voor een portie 'vastelandse' nuchterheid. Heeft vast meer succes ;). Of doe mij maar gewoon een gezellige pub.
Maargoed, ik heb wel veel mensen op 1 avond kunnen ontmoeten op deze manier, dat was dan wel weer erg leuk.

Verder heb ik in het weekend natuurlijk weer de toerist uitgehangen; met prachtig, zonnig, fris herfstweer was het absoluut verplicht om de Botanic Gardens te bezoeken! Dat was erg leuk, de bioloog in mij heeft een heerlijke dag gehad daar. Om het af te sluiten heb ik de toren van de Great St. Mary's beklommen en de stad eens vanaf een andere hoek gezien. Het is eigenlijk heel klein en verrassend genoeg plat. Pas ver naar het Westen zijn wat heuveltjes te zien.

Op het lab gaat het ondertussen zijn gangetje, al vind ik dat we nog steeds erg langzaam bezig zijn. Hopelijk komt er snel wat meer vaart op en krijg ik wat meer zelf te doen; ik ben wel toe aan mijn eigen projectjes (maar dat krijg je natuurlijk als je zo'n beetje alle technieken nog moet leren).
De groepsleider is ondertussen terug uit Nederland dus heb ik haar ook ontmoet, ze is erg vriendelijk en behulpzaam dus dat is fijn.

Overigens heb ik net mijn laatste pepernoot op, dus is het tijd dat de goedheiligman Engeland aandoet. Stuur hem even langs als je wilt!

Groeten,
Anoeska

  • 14 November 2012 - 08:34

    Paul En Cor:

    hallo anoeska je verhaal gelezen hebende was het toch een leuke avond met de mede bewoners en ook wat verrasends blij dat het een beetje mee valt groetjes Corrie en Paul van Zundert

  • 14 November 2012 - 09:49

    Maartje:

    hier is het sintjournaal al weer begonnen! (nee, nog niet gezien). Ik wil in December best pepernoten meenemen, tot die tijd zul je toch bij pints moeten houden of een andere gulle donateur moeten vinden.
    Omgeving klinkt toch mooi, omdat je zei dat er bijna niks te doen is.

  • 14 November 2012 - 10:45

    Sma:

    Hoi Anoeska
    Je heb daar nu het echte uitgaans leven mee gekregen, maar een pub lijk mij toch ook wel leuker.
    Maar zo doe je wel vrienden en de ( uitgaans ) cultuur op.
    En al bij al het lijk mij toch wel een leuke plaats waar jij nu zit zo te horen van de toerist Anoeska.
    En zo te horen met dat lab werk komt ook alles wel goed, werk ze en tot horens.
    Groetjes en xxxx sma


  • 15 November 2012 - 08:57

    Kenny:

    Doe mij ook maar liever een gezellige pub dan een luide feesttent. Ook al zijn daar geen schaars geklede dames die graag aan elkaar zitten.

    Hopelijk krijg je binnenkoert wat meer vrijheid in je werkzaamheden. Dat is natuurlijk wel leuker dan het doe dit, doe dat type werk.

    Van het weekend komt de goedheiligman in Nederland aan. Ik zal vragen of hij ook een bezoekje wil brengen aan Cambridge.

  • 15 November 2012 - 13:38

    Kitty:

    Hi Anoeska, wat kan je goed schrijven, ikke niet :-( zodraad als ik iets in type komen de haaien tanden te voor schijn ;-)).Ik wist niet dat Cambrigde zo droog was?, en die uitzicht van uit St Mary's tower is ook prachtig,leuk dat ze daar ook een buiten markt hebben. Is er een bioscoop in de beurt ? misschine ook een keer leuk om te doen, James Bond is weer goed.Hopelijk heb je snel een eigen project.
    Groetjes Kitty ( hier in zitten een helebaal haaien tanden voor je!! hahaha)

  • 17 November 2012 - 13:28

    Spa:

    Hoi Anoes, ik dacht jij daar ging afstuderen ipv een beetje de toerist uithangen en feestend van disco naar pub te gaan. Onderwijl zitten wij hier mooi met Flappie, krijg ik mooi pukkeltjes van, maar die doet tenminste wel wat hij moet doen... Veel hooi eten en poep van maken.
    ben wel blij tehoren dat je daar niet moederziel alleen op een kamertje zit, ik heb wel steeds een beeld van Harry potter onder de trap als ik aan jouw kamer denk, maar schijnbaar klopt dat beeld niet helemaal. Hopelijk blijft het allemaal zo lekker gaan dan vliegt de tijd dus ik zou toch maar genieten waar het kan.
    Ciao Spa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoeska

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 25259

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 17 Mei 2013

Cambridge

Landen bezocht: