Bezoek! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Moosdijk - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Anoeska Moosdijk - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

20 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve overzeese volgers,

Hier in kerstig Engeland gaat alles nog prima hoor. Vanaf morgen heb ik verplicht 2 weken vakantie want mijn begeleider moest zo nodig trouwen in Bulgarije. Gelukkig kan ik in de tussentijd nog wel wat doen (alle schoonmaaktaken in het lab bijvoorbeeld) en komt een collega die ik ergens voor nodig heb al snel na kerst weer terug.

De voorbereidingen in mijn project zijn namelijk zo goed als klaar, tijd om eens wat constructen af te maken en wat resultaten te gaan scoren. Ik heb dus helemaal geen zin om 2 weken thuis te zitten!

Mijn kerstpakket aan feestjes is al zo goed als op. Het kerstfeest van het instituut was een groot succes, er waren veel goede grappen tijdens de sketches en er is tot in de kleine uurtjes door gefeest. Ik heb nog geen foto's gekregen, maar ze gaan al een beetje rond dus dat komt vast goed. We hebben ons als groep uitgeleefd in het thema The Wizard of Oz en dat was goed gelukt.

In het weekend is Maartje langs gekomen! Het was erg gezellig en fijn om weer eens gewoon Nederlands te kunnen praten. We hebben lekker de toerist uitgehangen in Londen (M&M Store, gratis Nespresso proeven, Harrods proberen door te lopen, op de foto met een telefooncel, Buckingham Palace en ga zo maar door). Daarna een dagje lekker rustig in het zonnetje genieten van de prachtige colleges in Cambridge. Dat voelde als een mini-vakantie, waardoor ik op maandag moe maar voldaan weer in het lab kon beginnen.

Dinsdag hadden we Secret Santa met het lab, ik heb van de secret santa een paar sokken gekregen. Klassieker. Ze zijn wel lekker warm, dat is dan weer positief. 's Avonds een etentje bij de baas van het lab, waar iedereen een gerecht uit zijn/haar eigen land mee had genomen. Er was zo veel dat we er nog een keer van geluncht hebben.

Gisteren hebben we een traditioneel kerstdiner gehouden met het huis. Start met Christmas Crackers. Verder inclusief kip (een keertje geen kalkoen) met zelfgemaakte vulling uit de oven, geroosterde aardappelen, zelfgemaakt yorkshire pudding. Als toetje warme Mince Pie's met zelfgemaakte custard en verse Flapjacks uit de oven. Een beetje kerstmuziek op en kerst is er hoor! Maakt niet uit dat het op een andere dag is toch? Erg geslaagd in ieder geval.

Volgende week komt Linda deze kant op, die hopelijk al helemaal enthousiast is gemaakt door Maartje. Wordt ook weer gezellig :)

  • 20 December 2012 - 16:18

    Kenny:

    Jullie heebn de trein naar Hogwarts gemist!

  • 20 December 2012 - 16:36

    Sma:

    Hoi Anoeska, die twee weken hoef jij helemaal niet thuis te zitten hoor !!!
    Je mag ook even over komen !!!
    Flappie mis jou.
    Maar zo te horen heb je al andere plannen, met Linda de toerist uit hangen das ook leuk.
    Maar wat voor eten heb jij uit N.L. klaar gemaakt Boerenkool, Peenstamp ?
    Nou ik wens je allicht leuke en gezellige feestdagen.
    Groetjes en xxxx sma

  • 21 December 2012 - 17:48

    Sma:

    Leuken foto s ben je Harry Poter ook tegen gekomen.

  • 22 December 2012 - 19:13

    Lynnio:

    Ik mis de foto's met de Wizard of Oz kostuums idd :P. Jeeeeej over minder dan een week ben ik er al!
    En stond bij jullie dat karretje ook niet op platform 9? Flauw he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoeska

Actief sinds 23 Okt. 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 25268

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 17 Mei 2013

Cambridge

Landen bezocht: